Tre gånger inspiration

Jag har nämnt hennes blogg tidigare här på Holmlund Hem och jag gör det igen, på Skönahem.se bloggar gingerbreadhouse! Hon tar sådana vackra bilder och jag får alltid den där kicken att -så där vill jag också ha!

Här kommer tre bilder som inspirerar mig nu, våga färg! Kör inte alltid med säkra kort utan va lite modig och slå till på något som sticker ut! Blått och vitt är ju min grej och nu är det ju feberfrossa i allt i den kategorin! Härligt! Och sist ut en fin bild på Idas fina vardagsrum med otroligt härligt ljusinsläpp, marmor, gröna växter i rätt gröna nyans och fina svarta kontraster mot det vita!! Så fint om ni frågar mig!

Kram Karin

20140402-222511.jpg

20140402-222535.jpg

20140402-222549.jpg

One thought on “Tre gånger inspiration

Kommentera

